NVM

Bezig met het laden
van het e-zine...

Digitale Kansen: De consument

In dit e-zine lees je alles over de (veranderende) consument, de impact van digitalisering en de rol die de makelaar hierin heeft. De artikelen en video’s zijn geclusterd per thema en vind je hieronder.

01 | Welkom!

02 | Voorwoord

03 | De consument

04 | Innovatie

05 | Klantreis

06 | Social Media

07 | Jouw klantrelatie

08 | Oud & Nieuw?

09 | Colofon

Bezig met laden
>

Tech meets vastgoed

De NAR, National Association of REALTORS, is de Amerikaanse NVM en vertegenwoordigt 1,4 miljoen leden uit de vastgoedsector. Om innovatie in de vastgoedsector te bevorderen heeft de NAR het investeringsfonds ‘Second Century Ventures’ (SCV) opgericht. In 2013 is SCV gestart met REACH: een groeiprogramma om tech-bedrijven te helpen lanceren en versnellen op de vastgoedmarkt en aangrenzende markten. REACH heeft nu al meer dan 80 tech-bedrijven wereldwijd geholpen en is ook buiten de VS actief met drie nieuwe programma’s (REACH Australië, REACH Canada en REACH Verenigd Koningrijk).

Voor dit NVM Wonen e-zine spraken we met Natasha Terinova van REACH UK in Londen over de investeringen die zij doen in Europa op het gebied van vastgoedinnovaties.

Makelaars in innovatie

Lees meer