NVM

Bezig met het laden
van het e-zine...

Digitale Kansen: De consument

In dit e-zine lees je alles over de (veranderende) consument, de impact van digitalisering en de rol die de makelaar hierin heeft. De artikelen en video’s zijn geclusterd per thema en vind je hieronder.

01 | Welkom!

02 | Voorwoord

03 | De consument

04 | Innovatie

05 | Klantreis

06 | Social Media

07 | Jouw klantrelatie

08 | Oud & Nieuw?

09 | Colofon

Bezig met laden
>

Innovatieve makelaars support

Edzard Bijvoet, directeur speciale projecten NVM Holding, vertelt hoe efficiënter werken en een optimale klantervaring hand in hand kunnen gaan. Met dit doel is de NVM Service Office opgericht. Deze kan als je centrale backoffice functioneren. In Amerika is dit concept al helemaal ingeburgerd bij makelaars. Leer de gezichten achter de telefoon kennen en ontdek wat ze voor je kunnen betekenen.

NVM Service Office werkt dit jaar nog met drie ‘servicehubs’ in het land maar wil binnen twee jaar in elke regio zitten om leden nog beter te kunnen ontzorgen.

Lees verder